06 70 9448454 / mkklima@gmail.com

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A Szolgáltató a megrendelt Terméket saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével Magyarország területén belül munkanapokon 9-17 óra között díjmentesen házhoz szállítja. Meghatározott időpontban történő házhoz szállítást a Szolgáltató nem vállal. A Termék személyes átvételére nincs lehetőség.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősség nem terheli.

A várható szállítási határidő, a megrendelés visszaigazolásától, vagy átutalásos fizetési mód választása esetén a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírástól számított 2 - 4 munkanap. A jelen pontban megjelölt szállítási határidő tájékoztató jellegű, a tényleges szállítási határidőről a megrendelés visszaigazolásakor minden esetben külön elektronikus vagy telefonos értesítést kap az Ügyfél.

Amennyiben a Termék kiszállításakor az Ügyfél, vagy az általa átvételre feljogosított személy, egyéb Közreműködő nincs a helyszínen, a Szolgáltató a Terméket visszaszállítja, ezzel teljesítési kötelezettségének eleget tett, a keletkezett többletköltségét átháríthatja az Ügyfélre. A visszaszállított Terméket az Ügyfél előzetes egyeztetést követően a Szolgáltató ismételten kiszállítja, amennyiben a szállítási díjat és a vételárat az Ügyfél előzetesen átutalta a Szolgáltató részére.

Amennyiben az Ügyfél Közreműködőt vesz igénybe a termék átvétele során, úgy a Közreműködő tevékenységével kapcsolatban is teljes anyagi és büntetőjogi felelősséggel tartozik. Az Ügyfél által megjelölt szállítási címen a Termék átvétele során eljáró személyt Közreműködőnek kell tekinteni.

Az Ügyfél köteles a Termék átvételekor a szállítólevelet aláírni. A szállítólevél aláírásával az Ügyfél elismeri a Termék átvételét.

Az Ügyfél köteles a Terméket kézbesítéskor a szállító előtt megvizsgálni. Amennyiben a Termék vagy csomagolása sérült, az Ügyfél nem köteles a Termék átvételére. Ha úgy dönt, hogy a sérülés ellenére a Terméket mégis átveszi, úgy a sérülés tényét – a szállítólevél aláírása előtt! – köteles külön jegyzőkönyvben rögzíteni, és a szállítóval is aláíratni, továbbá fényképekkel dokumentálni és 1 munkanapon belül a Szolgáltató részére átadni vagy oly módon megküldeni, hogy az 1 munkanapon belül a Szolgáltatóhoz meg is érkezzen. A fentiek elmaradása, késedelmes vagy hiányos teljesítése esetén a Termék sérülten történő átvételére az Ügyfél nem hivatkozhat.

Az Ügyfél a kárveszélyt a Termék átvételétől viseli. Amennyiben az Ügyfél a Terméket a megjelölt napon történő kiszállítás alkalmával bármilyen okból nem veszi át, a kárveszély az átvétel elmaradása ellenére az Ügyfélre száll át.